uzay
Proje

Web Sitesi Kullanıcı Deneyimi Tasarımı

M├╝┼čteri
app-storegoogle-play

Ger├žek kullan─▒c─▒larla yap─▒lan derinlemesine g├Âr├╝┼čmeler do─črultusunda olu┼čturulan fonksiyon listeleri baz al─▒narak tasar─▒mlar ger├žekle┼čtirildi. Prototip testlerinde tespit edilen kullan─▒labilirlik hatalar─▒ i├žin d├╝zenlemeler yap─▒ld─▒ ve tasar─▒m tamamland─▒.

Kimler ├çal─▒┼čt─▒?

Neler Yap─▒ld─▒?

21
#
UI Tasar─▒m
UI Tasar─▒m kullan─▒c─▒n─▒n hedeflerine ula┼čmas─▒n─▒ kolayla┼čt─▒r─▒p h─▒zland─▒racak ┼čekilde ve ho┼ča gidecek bir ambiyans yaratma motivasyonuyla tasarlanmas─▒d─▒r.
─░ncele
19
#
Wireframe
Wireframe, ├╝r├╝n├╝n d├╝┼č├╝k kaliteli ve basitle┼čtirilmi┼č bir tasla─č─▒d─▒r. Wireframe, t├╝m proje d├╝zeninin yap─▒s─▒n─▒ olu┼čturarak daha sonra ayr─▒ par├žalar olu┼čturmay─▒ kolayla┼čt─▒r─▒r. Bu servis ile tasar─▒m s├╝recinde zamandan kazan─▒n.
─░ncele
12
#
Kullan─▒labilirlik Testi
Kullan─▒labilirlik testi, ├╝r├╝nlerde bulunan kullan─▒labilirlik hatalar─▒n─▒ bulmak ve d├╝zeltmek i├žin son kullan─▒c─▒lar ile yap─▒lan bir test y├Ântemidir. ├ťr├╝n├╝n├╝z├╝n kullan─▒c─▒ deneyimini iyile┼čtirin.
─░ncele
4
#
Benchmark
Di─čer ├╝r├╝nlerin zay─▒f ve gu╠łc╠žlu╠ł yo╠łnlerini inceleyerek sekto╠łrdeki durumun izlemesini yapmak, u╠łru╠łnu╠łn mutlaka yan─▒t vermesi gereken ve zay─▒f kald─▒g╠ć─▒ alanlar─▒ o╠łg╠ćrenmek, yeni u╠łru╠łnde yer almas─▒ gereken fonksiyonlar─▒ belirlemek u╠łzere yap─▒lan incelemelerdir. D├╝nyan─▒z─▒ geni┼čletin, rakiplerinizin ├Ân├╝ne ge├žin.
─░ncele
11
#
Derinlemesine G├Âr├╝┼čme
Derinlemesine G├Âr├╝┼čme, projenin odak konusuyla ilgili (├Ârne─čin, kullan─▒m, davran─▒┼člar ve al─▒┼čkanl─▒klar) birebir ve y├╝z y├╝ze oturumlarda bu konu hakk─▒nda tutum ve davran─▒┼č toplama amac─▒yla kullan─▒c─▒ya sorular sorulan bir ara┼čt─▒rma tekni─čidir. Bu servisimiz ile m├╝┼čterilerinizin hikayelerini dinleyin.
─░ncele
14
#
Netnografi
Netnografi, online platformlar ├╝zerinde yap─▒lan etnografik ara┼čt─▒rmalard─▒r. Netnografi ile hedef kitlenizin kim oldu─ču, hikayeleri, ├╝r├╝n veya servisle deneyimleri topluca konu┼čmu┼č olduklar─▒ platformlardan toplanabilir. M├╝┼čterilerinizin dijital d├╝nyalar─▒na hakim olun.
─░ncele
16
#
Prototipleme
Prototipleme, yay─▒na girmemi┼č bir web sayfas─▒n─▒n modellenmesi, nas─▒l g├Âr├╝nece─či ve ├žal─▒┼čaca─č─▒n─▒n g├Âsterildi─či ├Ân s├╝r├╝m├╝n├╝n olu┼čturulmas─▒d─▒r. Prototip ├╝retip zamandan kazan─▒n.
─░ncele

Neler Tasarlad─▒k?