uzay
Proje

Intranet Kullanıcı Deneyimi Tasarımı 

M├╝┼čteri
app-storegoogle-play

Intranet tasarlan─▒rken Tofa┼čÔÇÖ─▒n farkl─▒ lokasyonlardaki, farkl─▒ kullan─▒c─▒ gruplar─▒n─▒n beklenti ve ihtiya├žlar─▒ g├Âzlemlendi. Tofa┼č b├╝nyesindeki beyaz ve mavi yaka ├žal─▒┼čanlar ile g├Âr├╝┼č├╝lerek her birinin ihtiyac─▒n─▒n nas─▒l farkl─▒la┼čt─▒─č─▒ ve kullan─▒m al─▒┼čkanl─▒klar─▒ tespit edildi. Farkl─▒ tipte kullan─▒c─▒lara y├Ânelik haz─▒rlanan wireframe s├╝recinde ana sayfa, profil, proje y├Ânetimi ak─▒┼člar─▒ ve ara┼čt─▒rma sonu├žlar─▒nda ortaya ├ž─▒kan di─čer ├Ânemli fonksiyonlar i├žin sayfa tasar─▒mlar─▒ ger├žekle┼čtirildi. Kullan─▒labilirli─či en ├╝st seviyeye ├ž─▒karmak ad─▒na, sosyal platform deneyimi temel al─▒narak kullan─▒c─▒lara ├Âzel bir profil alan─▒ olu┼čturuldu. G├╝nl├╝k g├Ârevlerin rahat takip edilebilmesi i├žin ki┼čilerin ihtiya├žlar─▒na g├Âre ak─▒┼člar ve fonksiyonlar belirlenerek ilgili ekranlar tasarland─▒. Sosyal imkanlar ve etkinlikler platforma ta┼č─▒narak kullan─▒c─▒lar─▒n bilgiye h─▒zl─▒ ve rahat eri┼čimi sa─čland─▒. Departmanlar aras─▒ ileti┼čim platform ├╝zerine ta┼č─▒narak bilgi kayb─▒n─▒n ├Ân├╝ne ge├žildi. T├╝m Tofa┼č ├žal─▒┼čanlar─▒n─▒n ihtiyac─▒na y├Ânelik bir kullan─▒c─▒ deneyimi tasar─▒m─▒ ile Intranet yay─▒na al─▒nd─▒.


ÔÇŹ

Kimler ├çal─▒┼čt─▒?

Neler Yap─▒ld─▒?

19
#
Wireframe
Wireframe, ├╝r├╝n├╝n d├╝┼č├╝k kaliteli ve basitle┼čtirilmi┼č bir tasla─č─▒d─▒r. Wireframe, t├╝m proje d├╝zeninin yap─▒s─▒n─▒ olu┼čturarak daha sonra ayr─▒ par├žalar olu┼čturmay─▒ kolayla┼čt─▒r─▒r. Bu servis ile tasar─▒m s├╝recinde zamandan kazan─▒n.
─░ncele
11
#
Derinlemesine G├Âr├╝┼čme
Derinlemesine G├Âr├╝┼čme, projenin odak konusuyla ilgili (├Ârne─čin, kullan─▒m, davran─▒┼člar ve al─▒┼čkanl─▒klar) birebir ve y├╝z y├╝ze oturumlarda bu konu hakk─▒nda tutum ve davran─▒┼č toplama amac─▒yla kullan─▒c─▒ya sorular sorulan bir ara┼čt─▒rma tekni─čidir. Bu servisimiz ile m├╝┼čterilerinizin hikayelerini dinleyin.
─░ncele
4
#
Benchmark
Di─čer ├╝r├╝nlerin zay─▒f ve gu╠łc╠žlu╠ł yo╠łnlerini inceleyerek sekto╠łrdeki durumun izlemesini yapmak, u╠łru╠łnu╠łn mutlaka yan─▒t vermesi gereken ve zay─▒f kald─▒g╠ć─▒ alanlar─▒ o╠łg╠ćrenmek, yeni u╠łru╠łnde yer almas─▒ gereken fonksiyonlar─▒ belirlemek u╠łzere yap─▒lan incelemelerdir. D├╝nyan─▒z─▒ geni┼čletin, rakiplerinizin ├Ân├╝ne ge├žin.
─░ncele
16
#
Prototipleme
Prototipleme, yay─▒na girmemi┼č bir web sayfas─▒n─▒n modellenmesi, nas─▒l g├Âr├╝nece─či ve ├žal─▒┼čaca─č─▒n─▒n g├Âsterildi─či ├Ân s├╝r├╝m├╝n├╝n olu┼čturulmas─▒d─▒r. Prototip ├╝retip zamandan kazan─▒n.
─░ncele
15
#
Persona
Persona, ├╝r├╝n├╝n hedef kullan─▒c─▒s─▒n─▒n kurgusal, ancak ger├žek├ži bir a├ž─▒klamas─▒d─▒r. Persona, ger├žek bir canl─▒ insan yerine bir arketiptir, ancak personalar ger├žek insanlar─▒n ├Âzellikleri ile tan─▒mlanmal─▒d─▒r. M├╝┼čterilerinizi daha iyi tan─▒y─▒n.
─░ncele

Neler Tasarlad─▒k?