uzay
Proje

İnternet Şubesi Kullanıcı Deneyimi Tasarımı

Müşteri
app-storegoogle-play

Araştırma sürecinde öncelikle mevcut durumun anlaşılması adına kullanılabilirlik testleri, derinlemesine ve iç ekip görüşmeleri gerçekleştirilmiştir. Ardından bu çalışmalar ışığında yeni bilgi mimarisi ve personalar ortaya çıkarılmıştır. Bu kapsamlı araştırma çalışmaları ile masaüstü ve mobil arayüz akışları, öncelikle wireframe ve ardından kurumsal iletişim birimiyle beraber yürütülen çalışmalarda ortaya çıkan kimlik doğrultusunda, görsel tasarım olarak tamamlanmıştır.

Kimler Çalıştı?

Neler Yapıldı?

21
#
UI Tasarım
UI Tasarım kullanıcının hedeflerine ulaşmasını kolaylaştırıp hızlandıracak şekilde ve hoşa gidecek bir ambiyans yaratma motivasyonuyla tasarlanmasıdır.
İncele
7
#
Kart Gruplama
Kart Gruplama, hedef kitlenizdeki katılımcıların sınıflandırılmak istenen içerik etiketlerini kendilerine göre anlamlı olan kriterlere göre gruplandırdığı bir araştırma yöntemidir. Bu yöntem, hedef kitlenin etki alanı bilgisinin nasıl yapılandırdığını ortaya çıkarır ve kullanıcıların beklentilerini karşılayan bir bilgi mimarisi oluşturmaya zemin sağlar.
İncele
22
#
Direkt Gözlem
Direkt Gözlem bir ürün ya da servis kullanım sürecinin kullanıcılardan habersiz gözlem yapılmasıdır. Kullanıcıların günlük hayatlarında yapılan; onların ihtiyaçlarını ve davranışlarını anlamaya yönelik gözlemlerdir.
İncele
19
#
Wireframe
Wireframe, ürünün düşük kaliteli ve basitleştirilmiş bir taslağıdır. Wireframe, tüm proje düzeninin yapısını oluşturarak daha sonra ayrı parçalar oluşturmayı kolaylaştırır. Bu servis ile tasarım sürecinde zamandan kazanın.
İncele
4
#
Benchmark
Diğer ürünlerin zayıf ve güçlü yönlerini inceleyerek sektördeki durumun izlemesini yapmak, ürünün mutlaka yanıt vermesi gereken ve zayıf kaldığı alanları öğrenmek, yeni üründe yer alması gereken fonksiyonları belirlemek üzere yapılan incelemelerdir. Dünyanızı genişletin, rakiplerinizin önüne geçin.
İncele
12
#
Kullanılabilirlik Testi
Kullanılabilirlik testi, ürünlerde bulunan kullanılabilirlik hatalarını bulmak ve düzeltmek için son kullanıcılar ile yapılan bir test yöntemidir. Ürününüzün kullanıcı deneyimini iyileştirin.
İncele
15
#
Persona
Persona, ürünün hedef kullanıcısının kurgusal, ancak gerçekçi bir açıklamasıdır. Persona, gerçek bir canlı insan yerine bir arketiptir, ancak personalar gerçek insanların özellikleri ile tanımlanmalıdır. Müşterilerinizi daha iyi tanıyın.
İncele
16
#
Prototipleme
Prototipleme, yayına girmemiş bir web sayfasının modellenmesi, nasıl görüneceği ve çalışacağının gösterildiği ön sürümünün oluşturulmasıdır. Prototip üretip zamandan kazanın.
İncele
3
#
Ağaç Testi
Ağaç Testi, bir sistemde yer alan bilgi ve başlıkların bulunabilirliğini ölçmek için kullanılan bir test yöntemidir. Bulunabilirliği; görsel tasarım ve ek yönlendirmelerden bağımsız ölçebilmek için testler, sistemin kendisinde değil, basitleştirilmiş bir ağaç üzerinde gerçekleştirilir. Kullanıcılarınız aradığı bilgiyi doğru yerde bulsun.
İncele

Neler Tasarladık?