uzay
Proje

PuhuTV Kullanıcı Deneyimi Tasarımı

Müşteri
app-storegoogle-play

Farklı siteler üzerinden yaptığımız kullanılabilirlik testleri, derinlemesine görüşmeler, şikayet ve yorum analizleri, data analizleri ve workshop çalışmalarının ardından hedef kitle segmentlerinin tekrarlayan deneyimleri belirlendi. Rakip analizi çalışmaları ile birlikte yeni arayüz akışları ve fonksiyonları öncelikle wireframe çalışmalar şeklinde tasarlandı. Son olarak proje sırasında son halini alan yeni kurumsal kimlik doğrultusunda görsel tasarım çalışmaları da yapılarak tüm kanallarda ortak bir dil ile PuhuTV arayüzleri tamamlandı.

Neler Yapıldı?

12
#
Kullanılabilirlik Testi
Kullanılabilirlik testi, ürünlerde bulunan kullanılabilirlik hatalarını bulmak ve düzeltmek için son kullanıcılar ile yapılan bir test yöntemidir. Ürününüzün kullanıcı deneyimini iyileştirin.
4
#
Benchmark
Diğer ürünlerin zayıf ve güçlü yönlerini inceleyerek sektördeki durumun izlemesini yapmak, ürünün mutlaka yanıt vermesi gereken ve zayıf kaldığı alanları öğrenmek, yeni üründe yer alması gereken fonksiyonları belirlemek üzere yapılan incelemelerdir. Dünyanızı genişletin, rakiplerinizin önüne geçin.
11
#
Derinlemesine Görüşme
Derinlemesine Görüşme, projenin odak konusuyla ilgili (örneğin, kullanım, davranışlar ve alışkanlıklar) birebir ve yüz yüze oturumlarda bu konu hakkında tutum ve davranış toplama amacıyla kullanıcıya sorular sorulan bir araştırma tekniğidir. Bu servisimiz ile müşterilerinizin hikayelerini dinleyin.
14
#
Netnografi
Netnografi, online platformlar üzerinde yapılan etnografik araştırmalardır. Netnografi ile hedef kitlenizin kim olduğu, hikayeleri, ürün veya servisle deneyimleri topluca konuşmuş oldukları platformlardan toplanabilir. Müşterilerinizin dijital dünyalarına hakim olun.
19
#
Wireframe
Wireframe, ürünün düşük kaliteli ve basitleştirilmiş bir taslağıdır. Wireframe, tüm proje düzeninin yapısını oluşturarak daha sonra ayrı parçalar oluşturmayı kolaylaştırır. Bu servis ile tasarım sürecinde zamandan kazanın.
21
#
UI Tasarım
UI Tasarım kullanıcının hedeflerine ulaşmasını kolaylaştırıp hızlandıracak şekilde ve hoşa gidecek bir ambiyans yaratma motivasyonuyla tasarlanmasıdır.

Neler Tasarladık?